اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

قهرمانی شهرداری آستارا در نیم‌فصل نخست لیگ یک| پایان رأفت!

  • کد خبر: ۶۰۸۴۹
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
قهرمانی شهرداری آستارا در نیم‌فصل نخست لیگ یک| پایان رأفت!
نیم‌فصل لیگ دسته‌اول فوتبال با غافل‌گیری و قهرمانی تیم شهرداری آستارا تمام شد، هرچند شنیده می شود پایان رافت می خواهد با وجود نتایج خوب این فصل استعفا بدهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هفدهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران با برگزاری ۷ بازی شروع شد که در مهم‌ترین آن‌ها مس کرمان در خانه خودش با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و شهرداری آستارا نیز با هدایت پایان رأفت مقابل هوادار تهران با سرمربیگری رضا عنایتی به پیروزی رسید تا با ۳۱‌امتیاز، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ‌یک فوتبال ایران شود. بادران تهران، یکی دیگر از مدعیان لیگ امسال، نیز دیروز موفق شد در خانه با ۳ گل ملوان بندر‌انزلی را بدرقه کند تا کار برای قو‌های سپید انزلی در نیم‌فصل دوم لیگ سخت‌تر شود.
 
جدال تیم‌های خوشه‌طلایی ساوه با رایکا بابل و نود ارومیه با خیبر خرم‌آباد نیز با تساوی به پایان رسید. در آخرین بازی‌های دیروز هم استقلال‌ملاثانی و شاهین شهرداری به تساوی رضایت دادند و پار‌س جنوبی جم با حساب ۲‌بر ۱ از سد قشقایی گذشت. ۲ بازی باقی مانده از نیم‌فصل اول این بازی‌ها امروز و از ساعت‌۱۴:۴۵ برگزار خواهد شد. فجرسپاسی در خانه از گل‌ریحان پذیرایی می‌کند و آرمان‌گهر هم برای بهبود وضعیت خودش در جدول باید از چوکا امتیاز بگیرد.

شگفتی «پایان» در هفته پایانی

یکی از دیدار‌های هفته پایانی نیم‌فصل اول مسابقات لیگ‌یک در آستارا و به میزبانی شاگردان پایان رأفت درحالی برگزار شد که «هوادار» میهمان این تیم شده بود. شاگردان رضا عنایتی تا دقیقه‌۸۰ بازی مالکانه‌ای در این مسابقه ارائه کردند؛ ولی در ایجاد موقعیت گل‌زنی خیلی موفق عمل نکردند تا بازی با تساوی بدون گل به ۱۰‌دقیقه پایانی برسد. از این دقیقه تیم آستارا کمی جلو آمد و در دقیقه‌۸۸ روی یک ارسال که البته با اشتباه دروازه‌بان هوادار همراه شد، گل اول بازی با یک اشتباه فردی و ضربه حقده وارد دروازه هوادار شد تا ۳ امتیاز حساس این مسابقه به تیم میزبان برسد. با‌این‌نتیجه شاگردان پایان رأفت که به‌تازگی حضور در رقابت‌های لیگ دسته‌اول را تجربه می‌کنند، در عین ناباوری با ۳۱‌امتیاز از ۱۷ مسابقه قهرمان نیم‌فصل اول مسابقات لقب گرفتند و در سوی دیگر تیم هوادار که شانس کم‌کردن فاصله‌اش را با صدر جدول داشت، با ۲۶‌امتیاز نیم‌فصل دوم را آغاز خواهد کرد.

سقوط در دقیقه ۹۰

محمدرضا مهاجری نتوانست عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ دسته‌اول ایران را برای مسی‌ها به ارمغان بیاورد. پیش از شروع مسابقه، استقلال خوزستان که میهمان این بازی بود، ۲۶ امتیاز داشت و مس کرمان با ۲۹‌امتیاز در سودای قهرمانی نیم‌فصل بود؛ به‌همین‌دلیل هم بود که در طول بازی شاهد یک بازی انتحاری از شاگردان محمدرضا مهاجری بودیم و آن‌ها به‌ویژه در دقایق پایانی بی‌محابا حمله کردند و البته در دقیقه‌۹۰ نیز در یک ضدحمله غافل‌گیر شدند و با ضربه رضا مروانی ۳ امتیاز حساس این مسابقه شش‌امتیازی را به حریف مستقیم دادند تا حالا در پایان نیم‌فصل اول مسابقات، مس کرمان با ۲۹‌امتیاز پس از شهرداری آستارا و استقلال خوزستان که ۳۱ و ۲۹‌امتیازی هستند، در رتبه سوم قرار بگیرد.
 
این بازی با یک ضربه به تیرک برای بازیکنان استقلال خوزستان آغاز شد، ولی رفته‌رفته این شاگردان مهاجری بودند که بر بازی مسلط شدند؛ هر‌چند در ۲ صحنه طی نیمه اول و نیمه دوم شاهد توقف در بازی بودیم. در اولین صحنه حیدری، دروازه‌بان مس، مصدوم شد و جای خود را به حسین شهریاری داد تا برای دومین هفته متوالی مهاجری مجبور به انجام یک تغییر اجباری در خط دروازه‌اش شود.
 
صحنه دیگر این بازی نیز که منجر به توقف جریان مسابقه و آمدن آمبولانس‌ها شد، برخورد ۲ بازیکن مس و استقلال خوزستان بود و در‌پی این ماجرا ۲ بازیکن ۲ تیم به بیمارستان منتقل شدند. این مسابقه یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته پایانی رقابت‌های نیم‌فصل اول لیگ برتر بود که در پایان با گلی دیرهنگام، روز تلخی را برای مهاجری و شاگردانش رقم زد. در سوی مقابل، اما شاگردان امیر خلیفه‌اصل با یک ضدحمله سریع در دقایق پایانی توانستند ۳ امتیاز حیاتی را به خانه ببرند؛ سه‌امتیازی که اگر بازی انتحاری مس در دقایق پایانی برای کسب پیروزی نبود، شاید به دست نمی‌آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->